Lite fix!!

Ja helgen har bestått av massa fix å massa kalas!! Mysigt å skönt!!
I fredags blev städningen äntligen klar!! Dammsugning å golvtorkning, så jäkla skönt!!

I lördags va de träning för lillemann å ja tog en kaffe på UH med Elin å Marie medans!! Sen va de kalas dax i Banafjäl för min syster som fyller år idag!! Hon bjöd på en lite buffé som va otroligt god!! Blev mycket mätta å belåtna!!
När vi kom hem å Linus lagt sig så började jag plantera om några blommor som dött för mig. Fick jättefina blomarrangemang när ja fyllde 30 men ä lite dålig på att sköta sånna så blommorna torkade ut. Men nu fick jag ny kraft å planterade nya växter i krukorna å de blev så fint!!


Idag så ha ja blekt håret, skönt!! Men tror ja måste göra en gång till så de blir mer vitt!! Annars känns de mycket bra.
Sen for vi till Mia på kalas, hon fyller 30 år idag!! Grattis!!!
Se har vi gjort hempizza å ätit så man ä proppmätt!!
Nu ligger Linus å ja ska lägga mig i soffan å slöa lite!!
Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0