Bildbevisen!!

Nu kommer korten jag lovat på hur det ser ut här hemma efter att vi möblerat om!! Kom inte in på Internet igår så jag ber om ursäkt för er som väntat!! Alltså jag menar dig mamma!! =)


Köket!! Sally va mycket nöjd hon med!! =)
  
Vardagsrummet!! Måste vänja in sig men jag tycker det blev mysigt!
Linus tyckte det var coolt!! =)

Balkongen är sommarfixad oxå!! =) Nu är det bara bikinin på o ölen fram!! =)

Ja nu har jag gjort det jag lovat!! Hoppas att er dag blir bra.
Själv har jag varit hos Belsan o fått på sommardäcken nu på morgonen.....men såklart fick jag en gliring.....va en kvart för sen!!! Skulle komma sju.....men han är ju så snäll.....jag sa att jag inte började förrän halv tio när jag ringde o fråga om hjälp....då sa han bara....kom sju!!! Suck!! Men nu ä det gjort!! =)

Puss o Kram o Nyp i Skjärten

Kommentarer
Postat av: mamma

blev jätte fint. Vad tyckte linus??

2009-04-30 @ 18:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0