Fin bil!!

Igår så blev vi bjusen på lunchdejt hos Maria o Lovisa....mycket trevligt!! Tack tack!!! Blev kvar till halv fyra ungefär....vi packade in Lovisa o Linus i bilen o for till skokanonen!!! Det blev för mycke tjafs mellan dom!! =) Haha...tog Linus i en sak så skulle självklart Lovisa ha den o tvärtom!! Härligt med barn!!

Sen va det bara hem o packa ner lite kläder o åka till syrran....skulle äta tacos o dricka lite vin med henne o Terese....Efter maten så började vi sjunga lite sing star!!! YES!! Linus o lilla Jacob tyckte verkligen om när vi gal!!! Jag satt o höll Jacob i knä o Linus satt bredvid, Jacob böjde sig fram gapande mot Linus....då säger han: -Du är söt...o cool! Men jag kan inte pussa dig....när du blir störra kan jag pussa dig!! Hahaha! Han har sånna kommentarer min käre son!!

Eftersom jag druckit vin så sov vi över....jag sov med syster i hennes dubbelsäng....ojojoj....man blir ju lite rädd...hahaha!! Hon vill ju ligga sked!! Nej nej nej!!! Hahaha....men vi låg o fnittrade tills kl va halv två tror jag...då slocknade vi båda två....men väcktes vid två av att Linus började hosta....han höll på av o till i ca en timme.....sen fick vi sova!!! En stund!! Kl sju känner jag hur han smyger upp mellan oss o sätter sig mot syrran o ropar: -GODMORGON!! Hahaha!! Hon flög upp!!

Sen va det städdags....av bilarna!!! Mamma, jag o syrran körde in våra bilar i garaget o körde storstädning!! Gud så skönt att det är gjort!!! Tack mamma!! Linus va ute o lekte i vattenpölarna....hade jättekul!!! När vi skulle åka hem grät han o sa:  -Jag kommer att sakna garaget!! Hahaha....killen hela dan!!!

Jag gjorde kyckling o skruvstrips till middag...mycket gott!! Sen efter att Linus lagt sig kom världens bästa Carro på besök!!! Åhh jag blir sååå glad när jag är med henne!!! Tack för att du är du gumman!!!

Sen hoppade jag in i duschen....nu sitter jag här men är påväg till min sköna säng!!! Har släkt ner i hela lgh....sov gott alla mina vänner!!

Puss o Kram o Nyp i Skjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0