Fredag...

Ja nu va det fredag...men jag har ju varit hemma hela veckan så jag vet inte riktigt vad jag tycker det är för dag idag....börjar bli lite dag vild...=)

Linus är mycket piggare....nu vill han gå ut...friskhetstecken....men han har klagat på magen nu på morgonen...hmmmm...sen sprang han på toa o spydde....bara slem men ändå...det är synd om honom iallafall!!! =(

Det är lite sol o ganska mycke moln ute idag...men det ser ganska lovande ut nu tycker jag...ingen snö iallafall!!! =)
Nu vill jag ha vår o sommar!!!

Nu har jag faktiskt riktigt städat i mitt sovrum....fortfarande!!! Härligt Frida!! =) Måste försöka hålla det nu....så mycket roligare o komma in där när man faktiskt kan se golvet man går på!!! ;)

Nu väntar jag på att kaffet ska bli klart så ska jag ta mig en salamimacka o en koppa kaffe.....mums!!! =)

Måste ju berätta att en av mina vänner har en jätte fin hemsida med massor av recept o pyssel o blandat smått o gott....jag har länkat till henne här...ta o kika in så förstår ni vad jag menar!! =)
www.helenas-web.nu

Ha en fortsatt bra morgon o dag allihopa!!

Puss o Kram o Nyp i Skjärten

Kommentarer
Postat av: bobbelibbobban

jäkligt bra blogg. lättläst :D

krya på dig, kram

2009-04-18 @ 15:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0