Hängig...

Då har man jobbat en dag....känner mig helt slut!! Men det va trevligt att komma på jobbet faktiskt....iallafall att komma hemmifrån!! På väg hem så for ja in på affärn o köpte färdiga pannkakor!! (ja vet) grädde o glass....Mums!! Linus blev riktigt glad!!

Imorgon lämnar jag lillemannen på dagis o han blir hämtad av farmor o farfar....han ska få sova där för hans pappa ska på nån kurs....då får han ju va ledig på onsdag!!! Härligt...han är ju fortfarande lite snorig han oxå!!

Jag försöker hitta en ny lgh....en 3:a....är det nån som vet av en så säg gärna till!! Känner att den jag har är alldeles för dyr....nästan halva lönen ju!! Ringde på en idag men den va redan uthyrd.... Men det kommer nog nått snart framöver hoppas jag...

Nä nu tror jag att jag ger upp....lägger mig i soffan en stund...

Puss o Kram o Nyp i Skjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0