Killen med funderingarna....

Det är min Linus det!!! Jag försökte få i honom alvedon....med dåligt resultat....han vägrar!!! Hatar allt som heter medicin....nu har han kommit på nått bättre.... =)

Mamma!, jag går o vilar....för då mår jag bättre då behöver jag inte ta den där!! Så pekar han på tabletten jag håller i!!! Jaa, vad gör man?? Vet inte!! Det kommer att sluta med att jag tvingar honom o han gråter o jag gråter!!! Brukar bli så!!

Han är rolig min son.... Vi ligger i sängen o vilar o han börjar hosta ordentligt.... Jag säger men fy vilken jobbig hosta du har!! Då svarar han: Nää, den är inte sååå förfärlig!! Den är trevlig o snäll!!!
Som sagt idéer det har han!!

Vi hade ätit o han fick en hostattack igen....ja sa att han skulle dricka vatten....men han sprang iväg... Jag ropade igen att han skulle komma o dricka vatten.....då hör jag från hallen: Mamma, det är för sent!! Det är för sent, mamma!!
Tittade ut i hallen o han hade kräkts upp jätte mycke slem....vilket är jättebra...bättre på golvet än i halsen...men! Det är ju inte bara lite svårt att torka upp slem....det liksom bara glider runt!!! Blää!!

Ingen alvedon än heller....smider hemska planer inför kvällen!!! Hemska mamma!!

Kram kram

Puss o Kram o Nyp i Skjärten

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja han är rolig Linus. De där slämliknande verkar likna sörjan som hamnar på golvet då Zombra spyr, riktigt slirigt och vill inte alls hamna på pappret.. tur att hon inte spyr så ofta :P

Hoppas lilleman piggar på sig tills imorn.



Kramar!!

2009-04-15 @ 21:04:04
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0