Måndag!!

Idag har jag äntligen varit på jobbet en hel dag utan att må dåligt!! Skönt!! Penicilinet har verkligen hjälpt!!! Blir så glad!!

Har hämtat tupperware grejorna idag....mycket trevligt!! =)
Sen var det dags för scrapträff med brudarna!! Jag har fått en beställning på en dörrskylt som jag började göra nu.....blir nog bra när jag väl har satt ihop allt!! =) Ska lägga ut en bild sen (jag lovar Helena) =)

Helgen har varit mycket trevlig....jag har hållt mig nykter hela helgen eftersom jag äter penicilin.... O det är ju så....
nykter=chaufför!!! Haha....helt OK!!!
I fredags for jag o Carro o bowlade med Markus o Martin....måste bara berätta att jag vann.....STORT!!! =) Började med delad första plats på 108 poäng första omgången.....sen inleder jag andra med 4 strike i rad.....helt ok!!! Haha....Samanlagt blev det 288 poäng för min del.....jag är riktigt nöjd!! Sen skjutsade jag syrran o hennes två arbetskompisar på Olles.... Vi for o hälsade på Lasse liten när han mekade med bilen, där fick vi med oss Robert....skjutsade han till Olles oxå!!

På lördag gick jag o Carro runt sjön på morgonen....sen skulle hon på möhippa!! Jag gick lite på stan, hälsade på mamma mm.... Senare på kvällen skulle jag skjutsa Anders o Reene till Jim....... Åhhh Anders du är bara för rolig.....haha.... Han sätter sig fram i min lilla bil o börjar böka med sätet.....fram o tillbaka, fram o tillbaka....sen vrålar han....Men JÄVLA bil jävel.....Han trodde att jag bara hade två dörrar....haha men sen insåg han att sätet inte gick att vika fram o då såg han att det faktiskt fans bakdörrar oxå!!! =) Haha....Anders du räddade verkligen min kväll!! Tack tack!!
Sen hämtade jag Carro o några av brudarna från möhippan o drog på Olles.....ojojoj....att fulla människor på krogen är så ego o surrar om samma saker i evigheter!!! Haha!!! Hade dock mycket trevligt men blev rätt trött runt ett....tur att Carro ville åka då!!!! Blev en halv pizza hos Lars sen hem o sova!!!

I söndags blev det att gå på stan med syster yster en sväng....sen for jag till Carro o satt på altan hela dan!!!! Åhhh va härligt det va ute!!! Blev medbjuden till hennes föräldrar på grillat!!! Mums!!! Mycket gott.....Tack tack!!! Efter det for vi o köpte godis o åkte till Eklund nånstans uti skogen vid Gideå.....(har ingen aning om var ja va) Hahaha!!! Sen va det bara hem o lägga sig helt slut i kroppen o knoppen!!!

Ja alla mina vänner.....detta var berättelsen om min helg....hoppas ni oxå haft en bra helg med många fina minnen!!! =) Skriv gärna en kommentar, det skulle göra mig ännu gladare än va jag är nu!!! =)

Puss o Kram o Nyp i Skjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0