Nystädat!!

Nu har jag en nystädad lgh och balkong!! Tack Biggan för hjälpen.... Hon ringde o hörde om jag städade (hon hade läst det på fejjan) Nja svarade jag det går segt....har diskat bara.... Ja men ska jag komma o hjälpa dig?? Jag tycker det är kul!! Jaaaa....kom hit o hjälp mig då tycker jag oxå det är kul!! =)

Vi började med balkongen, rengjorde golven o möblerna, bar ut sopor o fejjade!!!
Sen blev det att vi möblerade om i vardagsrummet!!! Blev mycket bra!!! Riktigt läckert!!! For till mamma o hämtade en matta som skulle passa bra.....det blev klockrent!!!

Sen började jag städa lilltoan....den har ALDRIG varit så här ren tror jag!! Haha!! Å när jag kom in i köket så hade Biggan flyttar om bordet o köks soffan oxå....blev oxå kanonfint!!!

Nu är det bara sovrummen kvar....ska försöka ta dem imorrn!!!

Ska ta lite kort o lägga ut sen!!!

Nu ska jag duscha o käka en macka!!!

Puss o Kram o Nyp i Skjärten!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Var är korten???

2009-04-29 @ 21:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0