Piggare!!

Har käkat kåvepenin i 2,5 dagar nu....börjar kännas lite bättre!! Är inte samma tryck i ansiktet nu längre....inte ont när jag tuggar heller....skönt!!! Är fortfarande snorig dan men det blir bättre!!

Igår kom Jocke förbi med massa filmer till mig.....så jag inte skulle ha så tråkigt!!! Tack snälla!! Det blev två filmer igår...nya Hulken o The heartbreak kid....mycket bra!! Får se vad dagen bjuder på...nu känner jag en liten dofr av kaffe i mitt kök....måste hämta mig en kopp.... MMM...mycket gott!!!

Jag har en kamp med min katt idag....hon tror att hon får vara o tugga på allt....NEJ...det får hon inte....så jag har vattensprutan med mig överallt!!! Stackars Sally!!!

Ja idag är det fredag o Linus
pappa o farbror fyller år idag, 34 o 29 blir dom. GRATTIS!! Dom ska ha korvgrillningskalas ikväll o ja va bjuden....skoj....ska nog fara dit en sväng då får jag ju träffa lillvännen min oxå!!

Nu ska jag njuta av min kaffekopp så ni får ha en underbar dag alla mina vänner!!

Puss o Kram o Nyp i Skjärten

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att du mår bättre gumman. Hälsa farbröderna grattis från mig :) kramar!

2009-04-24 @ 15:41:43
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en trevlig helg =) Love, Moni

2009-04-24 @ 18:30:20
URL: http://coelhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0