Sjuk, sjukare, sjukast!

Ja så känner vi oss nu!! Både jag o linus är hemma o är ordentligt förkylda...jättejobbigt!!
Linus har hosta o snuva...är alldeles blank i ögonen o röd om kinderna....mammas lillvän!! :(
Jag känner mig rätt off oxå....känns tungt i skallen....
typ som att hela huvudet är fullt av snor!! Låter äckligt...mmm...men det känns äckligt oxå!!!

Igår va vi lediga från jobb o dagis....for till systeryster o mös en stund. När vi skulle åka hem följde Felicia o Emmy med oss hem.... Snacka om att jag har tur som har så fina systerdöttrar!!! Snacka om att jag fick städhjälp!! Nu kan man gå in i mitt sovrum utan att klättra....
man ser golvet o man ser sängen!!! Haha....härligt.... Det dammtorkades o dammsögs o bäddades rent o tvättades....kändes riktigt bra!!! Sen kom syrran o Ebba hit, då gjorde vi våfflor med sylt o grädde!! Det blev både vanliga o mussevåfflor....har man så måste man använda....Linus ville inte ha några andra!!! =) När de skulle fara tog jag o syrran varsin sopsäck o bar ut till soprummet!! Stora föremål ska man kasta över en kant....en mycket hög kant
....haha....syrran o jag kämpade på...vi hoppade o slog o gud vet allt vi gjorde....tillslut va båda säckarna kastade!! =)
När jag kom in igen tittade jag på klädes säckarna som stod inne i sovrummet....faan...jag blev tjurig o tog båda säckarna o gick till soprummet....
kläder väger en del!!! Om jag o syrran hade svårt med sopsäckarna!....kan ni ju bara tänka er hur jag hade det med klädes säckarna
!!! Hahahaha!!! Men skam den som ger sig!!! Nu är de borta!!!

Nu när jag tittar ut genom fönstret ser jag att solen tittar fram....härligt....
imorse så snöade det
!!! =( Men nu ska vi va glada för solen är här igen!! Ha en bra dag alla mina vänner!!

Puss o Kram o Nyp i Skjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0