Semester i Lule!!

Japp då ha ja äntligen tagit mig i kragen å tittat in här på bloggen!! Skämms på mig att ja inte skrivit på typ 4 veckor!! Lovar att ja ska bättra mig!! =)

Nu sitter ja i Lule hos Robban å Maggie!! Såååå himla kul!! Va 2 år sen ja va här sist!! Nu tog ja me mig Carro hit å hon ä ju sååå himla rolig!!! Hon charmar alla!!! =) Hon hörs å hon syns överallt!!!
Igår va de grillfest....Kanon roligt!!! Å mycke gott!!!

Idag ska vi iväg å hälsa på Robbans föräldrar, Carro ha fari å hälsa på en gammal kompis!! Blir troligtvis utgång ikväll!! =)

Ja måste bättra mig me att lägga ut mer bilder på allster ja gjort!! Sist ja va iväg å scrappa så gjorde ja 6 layouter!!! Va riktigt impad av mig själv!! Lovar att ja ska lägga ut bilder när ja kommer hem!!

Sen ha ja ju hittat mig en lgh....i augusti blir ja Järvedsbo!!! Kanon!!!!

Nä nu ska ja göra mig klar!!!

Puss å Kram å Nyp i Skjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0