Livet leker!!

Nu va de längesen ja skrev...hänt en del i mitt liv!! Både trevligt o tråkigt!!
De tråkiga ä att ja hittade en lgh som ja ville köpa....men de va ett annat par som hann lämna ett bud innan ja ens varit på banken!! :( Säljaren ville bara bli av med den, så dom godtog budet på en gång!! Ja blev jätte ledsen!! Men jag bröt ihop o tog mig samman!! =) Va på banken för att fixa ett lånelöfte så man kan va me på en gång om ja hitta nått annat!! Gick inte heller så bra!! :( Ska dit igen på fredag med mamma....måste ha med henne för att kunna få ett lån!! Inte lätt å va ensamstående med dålig lön!! Men som sagt....jag gick med flaggan i topp ändå!!

Igår hade vi grillkväll på Linus förskola... Mycket trevligt!! Vi klarade oss nästan helt från regnet!! =)

Det trevliga är att ja ha träffat en jätte trevlig, go kille!! Trivs väldigt bra med han!! Är sååå glad!! =) Synd bara att han ä i Sthlm o jobbar varannan vecka!! :( Men ja ha ju vanan inne att va själv så en vecka ska väl gå bra!! :P

Ja ha ju lovat att sätta ut en bild på dörrskylten ja gjort, så här kommer den!!



Puss o Kram o Nyp i Skjärten

Kommentarer
Postat av: Sara Näsman



Tjena Tjejen!

Härligt att livet leker!

Önskar Dig stort LYCKA TILL med både boende & Kärlek!

Livet blir ju sådär extra underbart när man får "LOVE-pirret" i kroppen!!!

Kramar!



/sara

2009-06-05 @ 13:26:58
Postat av: HelenaN

Hej hopp vännen!

Himmel va' fin skylten blev :)

kram

2009-06-07 @ 18:54:30
URL: http://www.helenas-web.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0