Off!!

Idag ä en sån där "off" dag!! Vet inte vad som ä fel men det finns inget som ä rätt heller!! Suck!!
Har iallafall gjort en inhandlings lista inför midsommar!! Måste handla imorrn så jag kan göra klart västerbottensostpajen imorrrnkväll....sen tänkte ja även göra en efterrättspaj liknande sak!! Få se va jag hinner å orkar!! Måste även handla lite frukost grejer så barnen inte behöver springa ner till mamma i husvagnen å väcka dem tidigt på mornarna....nog för ja kan tycka de kan va skönt!!! Tro inte Belsan å Jonte skulle bli så nöjda!! Hehehe!!

Tänkte ta med mig datorn å massa filmer så barnen kan se på film även uppe i stugan på mornarna å kvällarna när vi vill sitta i förtältet!! Ja ha funderat va de ä vi behöver ha med oss å ha kommit fram till att min lilla bil....eller bil å bil....forden....kommer att bli fullpackad!!! =) Vi ska ha täcken med ja å linus....eller sängkläder....fast ett täcke behövs.....finns bara fyra i stugan å vi ä sex st....Kuddar...skönt med sin egen!! Alkohol....kan va trevligt....eller hur!! =) Kläder för alla väder.....varma, kalla vattentäta osv.... Måste komma ihåg nattblöjor till Linus oxå!! Jobbigt å glömma de!! =)

Jaja....tro faktiskt ja ska ta ett skumbad nu....måste försöka slappna av lite....andas lungt!!!

Puss å Kram å Nyp i Skjärten

Kommentarer
Postat av: Robban

ha en trevlig Midsommar!

kram kram

2009-06-19 @ 15:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0