Allt går...

...bara man ger sig den på det!!
Det var en ledsam förmiddag men dagen blev bättre!!
Jag fick sitta å vara ledsen å gråta, precis som jag behövde, sen känndes det bättre!!

Jag hade ju lovat min kusin att hjälpa henne med smörgåstårtorna, så hon kom hit mitt i mitt försök att städa hallen....haha!! Så då satte jag henne i jobb med tårtorna medans jag fortsatte vika kartonger!! Sen gjorde vi klart båda tårtorna, jag gick på affärn å fixade lite till middan. Sen kom Lina hit å käkade tacogratäng med oss!! Mums!! Tillomed Linus åt lite köttfärs till sina tacochips!!! Yippi!!

Sen for brudarna för de skulle ut på krogen å fira in Terése födelsedag!! Jag fortsatte faktiskt i min städ anda å tömde en kartong med sängkläder å gardiner in i skåpen där de hör hemma. Sen satte jag upp en gardinstång för ett drapperi som oxå nu sitter uppe, har nämligen ingen dörr in till mitt sovrum å känner att det kan va skönt att kunna dra igen, så det blir riktigt mörkt!! Sen satte ja upp en hylla till i badrummet, plus en till handdukshängare för lite större handdukar. Alltså ja satte den högre upp!!! Sen städade jag upp i Linus rum medans han satt vid datorn å såg Wall-E!!! Han hoppade runt i rummet sitt å frågade vem de va som varit där å trollat, de va ju så rent!! Hahaha....söt grisen min!!!

Så nu känner jag mig lite seg å funderar på att lägga mig i soffan å bara vara!!
Saknar min kärlek oxå såklart, men han kommer hem på måndag, inte såå länge kvar nu!! Puss på dig!!

Ha en underbar kväll mina vänner!!

Puss å Kram å Nyp i Skjärten
   
Badrummet
    

Sovrummet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0