Saknar min älskade pappa!

Nu va det jättelängesen ja skrev! Ha väl inte riktigt haft behovet kanske?

Men nu ä ja bara helt skakis å ledsen! Idag lördag den 24 okt för 10 års sen ramlade pappa i en trapp och slog sig så ordentligt i huvudet så han dog!

Jag kommer aldrig att glömma den hemska söndagen! När ja tänker på den blir ja alldeles mjuk i kroppen, knäsvag å lite svårt att andas! Värsta dagen i mitt liv å det hemska ä att ja upplever den en gång om året, så idag ä det en sån dag!
Ska försöka förklara för min 5 åriga son varför mammas tårar rinner mest hela tiden idag. Tänkte vi skulle fara till graven å lägga lite mossa å tända ljus. Det ä så svårt att förklara för Linus eftersom han aldrig har å kommer aldrig att få träffa sin morfar!
Det gör mest ont, för jag vet hur stolt han va när han först blev morfar å han ville så gärna få fler barnbarn! Nu pappa har du fyra barnbarn, alla är helt underbara, syrrans tre flickor, Feleicia 12, Ebba 9, Emmy 8. Och min Linus 5.

Jag spelar DJ Sammy- Heaven 911 remix, den är sååå fin, gråter hela tiden, en liten flicka pratar med sin döda pappa om hur mycket hon saknar honom, precis som jag gör!!!

Ska försöka ha en så bra dag jag bara kan, ska hjälpa kusinen att göra smörgåstårta idag, hon fyller år imorrn!!
Ha en underbar lördag alla ni som kan!!

Puss å Kram å Nyp i Skjärten


Kommentarer
Postat av: Sandra

den låten är så sorlig men så otroligt fin.. Förstår att du saknar din pappa vännen å du ska se att din son kommer förstå mer än man tror.. Dom är klok dom små liven ... Håll ut å kämpa vidare <3 Kram Sandra

2009-10-24 @ 11:56:01
URL: http://soohappy.blogg.se/
Postat av: Moni

Mmm, det kommer jag ihåg !

Tänker på er idag <3 Ha en så bra dag som går underbara Frida. Love, Moni.

2009-10-24 @ 12:09:51
URL: http://moniramoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0