Ford = Ingen bil!!

Jaha, redan tisdag å ingen bil!! Bläää!! Eller jo, ha ju fått låna svärföräldrarnas bil, för min ford tycker inte om mig!! Igår startade den inte när ja skulle hem från jobbet, då kom Martin å hjälpte mig å starta den. Imorse va den lite seg men kom igång å startade tillslut. MEN....nu idag efter jobbet, slutade 16.30 skulle hämta Linus, Martin åkt till Sthlm, DÅ, startar den inte alls!!! Frallan kom till undsättning men vi fick inte igång den, inte ens med startkablar!! J*vla bil j*vel!!! %&#&%§# Men han va så snäll att skjutsa mig å hämta Linus sen upp till Torsböle!! Tack!!

Där fick vi middag!! Kanon!! Fisk å potatis, Linus va nöjd!! =) Sen fick vi ta deras bil å får ha den hela veckan!! Tack snälla!! Så nu känns de lite säkrare!! =)

Men forden den står så fint kvar på skolans parkering!! Undra hur ja ska få hem den då??

Jaja, nu ha ja Linus i duschen så ja ska väl fixa lite kvällsfika åt han, sen skka ja vika lite tvätt å kanske byta gardiner i vardags rummet!! Bara kanske!!

Igår blev de en annorlunda kväll för mig!! Ja hade fått nått konstigt städvirus!! Så köket ä städat å julgardinerna sitter uppe!! =) Jättefint blev de!!



Eller va tycker ni?? =)

Tänkte bara visa lite bilder från både Ullared å den lilla marknad/loppis vi va på i lördags.


Den bara lite fulla GeKå kassen!! =) Me like!!


Linus å Felicia sitter å försöker sälja lite saker åt oss!! =)

Jaja allt för ikväll!!
Ha en bra kväll!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

mycket fint i köket Frida. Kan de vara att du börjat köra hårt på hurthurt som gjort de? eller... kul är det vilket som då man får sina ryck. Här hemma skulle de behövas ryckas rejält. men se de har vi int tid me ;) pusskram

2010-11-23 @ 20:13:54
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0