Trött...

Trött å slut på!! Vill nästan bara stänga in mig i ett mörkt rum!! Men de brukar bli bättre. Just nu ha min kropp å själ sagt ifrån, så ä de bara. Jag mår inte riktigt bra, inte sjuk utan lite ont i själen. Känner mig otillräcklig!! konstigt!! Känner mig inte bra på nånting, känns som allt jag kommer i kontakt med blir fel!!

Fast....ingenting ha ju hänt, de ä bara känslor innom mig!! Ingenting ha blivit fel å de jag ha gjort idag ha faktiskt blivit bra!! Jag ä bara så otroligt ledsen idag!! =(
Hoppas på att morgondagen blir bättre!!

Ska försöka berätta om helgen sen, nu måste ja sova!!

Tjing

Kommentarer
Postat av: (Låtsas) syrran

jag känner igen de där, oftast kommer de känslorna då man haft för mycket som hänt runt omkring en. Man är samlad just för stunden men sen då man sätter sig ner o slappnar av så bara spricker det. Eller ibland då man inte hinner med sig själv, alla tankar bara klumpar ihop sig o gråten hulkar inombords.

Jag tror att de är en typisk tjej grej de där. Att man behöver vissa dagar för att ladda ur, än fast det inte är nått som hänt eller gått fel. O sen så får man ny energi igen.

Kramar!

2011-03-06 @ 23:06:07
URL: http://elinbillstrom.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack Lillsyrran!! Jobbar fortfarande på den nya energin!! =)

Kram

2011-03-29 @ 11:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0