Blåmärken å massage!!!

Idag tog jag å Martin en promenad efter frukost. Fick börja med att köpa nya skor för att ett av mina fina moskitobett på lilltån skavde i foppa toffeln!! Gjorde inte mig nått!!! =)

Sen fick ja så ont i ryggen, typ ichiasnerven, så när vi kom tillbaka gick jag å Elin på massage!! Kan tala om att de va jätteduktiga men de gjorde förbannat jävla piss ont!! Ja va så öm när vi kom därifrån men de onda som strålade mot skinkan ä borta!! =) När vi kom till hotellrummet å ja skulle gå å duscha så ser ja att ja ha ett gigantiskt blåmärke mitt bak på svanken!! Inte konstigt ja va öm!! Så nu går ja som Agda 88 men va gör väl de!!! =) Elin å ja gick iväg själva å käkade lunch, idag blev de nudelsoppa!! Ja fick ätpinnar till som dom tyckte ja skulle äta soppan med, som tur va så fick ja sked å gaffel oxå!! =)
Sen blev de lite pressning vid poolen!!! =)

Ha hittat en kanonfin klänning idag som ja ska ha i sommar på ett bröllop!! Kanonfin!!

Nä nu ska ja dricka upp min öl, klia mina moskitobett sen gå å lägga mig!!
Imorgon står stranden på schemat!!

Natt natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0